Veelgestelde vragen
Betaalmethoden
Hoe verzilver ik een kortingscode?

Je kunt de code invoeren in de winkelwagenpagina. Onder het kopje 'kortingscode' moet de code worden ingevuld. Houd er wel rekening mee dat de code hoofdletter gevoelig is. Mocht de code niet kloppen of niet geldig zijn, dan zal een melding verschijnen met instructies.

Ik krijg van jullie een betaalherinnering, maar ik heb mijn bestelling via Klarna geplaatst. Klopt dit wel?

Je bestelling is pas afgerond als je je bestelling via Klarna hebt bevestigd. Als je van ons een betaalherinnering per mail ontvangt, betekent dit dat de bevestiging bij Klarna is mislukt. We raden je in dit geval aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen via [email protected].

Bestellen
Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, je kan je bestelling afrekenen met Klarna. Met deze betaalmethode heb je 14 dagen om de betaling voor je bestelling te voltooien. 

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren. Wat nu?

Als je een geldige kortingscode hebt, maar deze vergeten bent in te voeren tijdens het bestelproces, kun je het beste een mailtje sturen naar [email protected] met je ordernummer en de desbetreffende kortingscode, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?

Als je voor je bestelling hebt betaald, maar geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je het beste een mail sturen naar [email protected]. Wij zoeken dan verder voor je uit wat er aan de hand is met je bestelling.

Het product dat ik zou willen bestellen is uitverkocht. Wanneer komt het op voorraad?

Het komt weleens voor dat een product is uitverkocht, maar de voorraad wordt regelmatig bijgevuld. We adviseren je om gebruik te maken van de functie 'E-mail mij wanneer leverbaar' op de productpagina zodat je een e-mail ontvangt zodra het product weer beschikbaar is.

Verzenden & Retouren
Hoe lang duurt de verzending?

Voor 23:59 uur besteld (vrijdag tot 20:00 uur) = de volgende dag in huis! Voor onze Belgische klanten geldt: voor 20:00 besteld, is morgen in huis.

Uitzonderingen hierop zijn:

  • Pakketjes worden niet op zondag bezorgd.
  • Bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.
  • Als je kiest voor levering bij een servicepunt, geldt: voor 17:00 besteld is de volgende werkdag geleverd bij het servicepunt.
  • Mocht de levertijd om een andere reden vertraagd zijn, stellen we je zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte.

Alle info over verzending kun je lezen op de pagina 'Verzenden'.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Je kunt bij ons bestellen vanuit alle Europese landen! Als het niet lukt om een bestelling te plaatsen, of als je vanuit een niet-Europees land wilt bestellen, neem dan contact met ons op via [email protected]

Hoe kan ik retourneren?

Als je een of meerdere producten wilt retourneren, kun je je retour aanmelden via deze link. Je kunt kiezen om je pakket via PostNL of DHL te retourneren. Je ontvangt na het volgen van de stappen een retourlabel die je kunt uitprinten en op je pakket kunt plakken.

Het retourneren kost € 4,95 per pakket. Dit hoef je niet direct te betalen, maar dit bedrag wordt verrekend met het te ontvangen retourbedrag.  

Zodra we je retour hebben ontvangen, wordt je retour verwerkt binnen 2 werkdagen. Het kan daarna nog 2 werkdagen duren voordat je het betaalde bedrag weer terug hebt ontvangen. 

 

Binnen hoeveel dagen kan ik retourneren?

Je krijgt bij ons 30 dagen de tijd waarin je rustig over je bestelling kan nadenken.

Kan de bezorger een geleverd artikel mee terug nemen als ik het wil retourneren?

Nee. Als je - voordat het artikel geleverd is - besluit dat je toch iets wil retourneren, kun je het zelf retour sturen aan de hand van het retourlabel. Alle informatie over het retourproces vind je op de pagina 'Retourneren'.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij kunnen je bestelling nog annuleren, als het pakket nog niet is ingepakt en door ons is verzonden. Je kunt hiervoor het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen, of een e-mail sturen naar [email protected].

Als het niet meer mogelijk is om je bestelling te annuleren omdat deze al is verzonden, kun je het pakket weigeren bij de deur zodat het automatisch weer retour naar ons wordt gestuurd. Heb je het pakket al aangenomen, of is het bij je buren geleverd, moet je de bestelling terugsturen volgens het standaard retourproces. In beide gevallen ontvang je je geld terug zodra je bestelling is verwerkt als retour. 

Bestelling fouten
Er is iets mis met een (van de) item(s) die ik heb besteld. Wat kan ik nu het beste doen?

Je kunt het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan het beste via [email protected].

Heb je een artikel beschadigd ontvangen, of is het defect? Mail alsjeblieft een foto mee van het beschadigde of defecte artikel. 

Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Vermeld welk artikel je verkeerd hebt ontvangen (met het artikelnummer) en welk artikel je niet hebt ontvangen. Dan zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt!

Ik mis een artikel in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Als dit het geval is, dan hebben we contact met je opgenomen via e-mail. Is dit niet het geval, neem dan contact op via [email protected], of telefonisch. We zoeken dan zo snel mogelijk uit wat er mis is gegaan met de bestelling.

Advies & hulp
Ik wil graag advies op afstand over het opruimen van mijn huis. Kunnen jullie mij helpen?

Ja, zeker! So Clever is expert op het gebied van een efficiënte, praktische én stijlvolle inrichting van je huis. We denken daarom graag met je mee over hoe je de maximale ruimte uit iedere kamer kan halen. Voor persoonlijk advies kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected].

Komen jullie ook aan huis om te ondersteunen met opruimen en organiseren?

Wij bieden ook een opruim- en stylingservice aan! Hierbij heb je een keuze uit verschillende professional organizers die aan huis komen om verschillende ruimtes slim en mooi in te richten, eventueel met onze opbergproducten. Bekijk hiervoor onze Professional Organizers pagina.

De stickers op mijn product zijn lastig te verwijderen. Hebben jullie hier een oplossing voor?

Hardnekkige stickers kun je het beste verwijderen door ze eerst warm te maken met een föhn voor ongeveer 10 seconden. Zodra de stickers warm zijn, kun je ze gemakkelijk verwijderen, zonder vervelende stickerresten. Geen föhn? Je kunt ook een washand met heet water tegen de sticker aandrukken, zonder te wrijven. 

Corona maatregelen
Wat doen jullie om Corona-besmetting te voorkomen?

Het bezorgen van bestellingen in Corona-tijd is anders dan anders. Onze partners en bezorgers werken netjes volgens de maatregelen van het RIVM. Waar mogelijk is er contactloze bezorging. Indien er toch voor een pakket getekend moet worden, willen we je vragen om vooraf je handen te wassen en daarnaast om zelf ook (minimaal) 1,5 meter afstand van onze bezorgers te houden.

Tips of klachten
Ik heb een klacht. Hoe kan ik jullie bereiken?

Bij So Clever staat het leveren van goede service voorop. Mocht je toch een klacht hebben over onze service of over een van onze producten, dan kun je je klacht en ordernummer mailen naar [email protected]. We zullen er dan alles aan doen om het probleem op te lossen!

Zouden jullie een bepaald product kunnen toevoegen aan het assortiment?

Als er een bepaald product is dat je écht nog mist in ons assortiment, kun je hierover altijd contact opnemen via [email protected] of via onze social media kanalen. We kunnen niet garanderen dat we het product kunnen toevoegen aan het assortiment, maar deze verzoeken noteren wij zorgvuldig. We zijn in ieder geval constant op zoek naar mooie, handige opbergproducten om aan ons assortiment toe te voegen, dus tips zijn altijd welkom!

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden