Veelgestelde vragen
Bestellen
Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, je kan je bestelling afrekenen met Klarna. Met deze betaalmethode heb je 14 dagen om je bestelling af te ronden. 

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te voeren. Wat nu?

Je kan een kortingscode niet met terugwerkende kracht invoeren. Je kan echter wel je bestelling annuleren en deze opnieuw plaatsen. De terugbetaling van de geannuleerde order verloopt volgens het standaard retourproces.

Verzenden & Retouren
Hoe kan ik retourneren?

Als je je bestelling op of na 21 november 2020 hebt geplaatst, kun je een of meerdere artikelen retour melden via deze link. Je kunt kiezen om je pakket via PostNL of DHL te retourneren. Je ontvangt na het volgen van de stappen een retourlabel die je kunt uitprinten en op je pakket kunt plakken. Het retourneren kost € 4,95 per pakket. Dit hoef je niet direct te betalen, maar dit bedrag wordt verrekend met het te ontvangen retourbedrag. 

Als je je bestelling vóór 21 november 2020 hebt geplaatst, bekijk dan via deze link hoe je je retour kunt aanmelden. 

 

Hoe lang duurt de verzending?

Onze streven is voor 23:59 uur besteld (vrijdag tot 20:00 uur) = de volgende dag in huis.

De enige uitzonderingen hierop zijn:

  • Pakketjes worden niet op zondag bezorgd
  • Bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen worden de eerst volgende werkdag verwerkt.
  • Mocht de levertijd om een andere reden vertraagd zijn, stellen we je zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte.

Alle info over verzending vind je hier.

Binnen hoeveel dagen kan ik retourneren?

Je krijgt bij ons 30 dagen de tijd waarin je rustig over je bestelling kan nadenken.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Je kunt bij ons bestellen vanuit alle Europese landen. Als je vanuit een niet Europees land wilt bestellen, neem dan contact met ons op via [email protected]

Kan de bezorger een geleverd artikel mee terug nemen als ik het wil retourneren?

Nee, als je - voordat het artikel geleverd is - besluit dat je toch iets wil retourneren, zul je het zelf retour moeten sturen aan de hand van het retourlabel. Alles over retourneren vind je hier.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling nog annuleren, als het pakket nog niet is ingepakt en door ons is verzonden. Log in op je account en klik op 'Mijn bestellingen'. Bekijk daar de bestelling die je wilt annuleren. Als het nog mogelijk is om de bestelling te annuleren, klik je op 'Bestelling annuleren'. Je kunt ons natuurlijk ook altijd even mailen of bellen.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maar de artikelen zijn toch bezorgd. Wat nu?

Het kan zijn dat de verzending per ongeluk al verwerkt was voordat je je bestelling hebt geannuleerd. In dat geval kun je het pakket weigeren bij de deur, zodat het direct retour naar ons wordt gestuurd. Heb je het pakket al aangenomen, of is het bij je buren geleverd, moet je de bestelling terugsturen volgens het standaard retourproces en ontvang je het betaalde bedrag terug op je rekening wanneer de producten weer bij ons binnen zijn.

Bestelling fouten
Er is iets mis met een (van de) item(s) die ik heb besteld. Wat kan ik nu het beste doen?

Je kunt het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via [email protected], of telefonisch. 

Heb je een artikel beschadigd ontvangen, of is het defect? Mail alsjeblieft een foto mee van het beschadigde of defecte artikel. 

Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Vermeld welk artikel je verkeerd hebt ontvangen (met het artikelnummer) en welk artikel je niet hebt ontvangen. Dan zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt!

Ik mis een artikel in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Als dit het geval is, dan hebben we contact met je opgenomen via e-mail. Is dit niet het geval, neem dan contact op via [email protected], of telefonisch. We zoeken dan zo snel mogelijk uit wat er mis is gegaan met de bestelling.

Advies & hulp
Ik wil graag advies op maat over het opruimen van mijn huis. Kunnen jullie mij helpen?

Ja, zeker! So Clever is expert op het gebied van een efficiënte, praktische én stijlvolle inrichting van je huis. We denken daarom graag met je mee over hoe je de maximale ruimte uit iedere kamer kan halen. Voor persoonlijk advies kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected].

Corona maatregelen
Wat doen jullie om Corona-besmetting te voorkomen?

Het bezorgen van bestellingen in Corona-tijd is anders dan anders. Onze partners en bezorgers werken netjes volgens de maatregelen van het RIVM. Waar mogelijk is er contactloze bezorging. Indien er toch voor een pakket getekend moet worden, willen we je vragen om vooraf je handen te wassen en daarnaast om zelf ook (minimaal) 1,5 meter afstand van onze bezorgers te houden.

Tips of klachten
Ik heb een klacht. Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kan een klacht indienen via 'Mijn Tickets' in je account. Heb je (nog) geen account op So Clever? Mail je klacht dan naar [email protected].

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden