Bestellen

Wanneer je bent ingelogd kun je altijd je bestelling terugvinden in je account. Je ontvangt daarnaast altijd een bevestiging van je bestelling per e-mail, ook wanneer je geen account hebt. Controleer je spambox als je deze niet ontvangen hebt. Geen e-mail, maar staat de bestelling wel in je account? Dan is je bestelling gelukt.

Levertijd

Van maandag t/m donderdag voor 23:59 uur besteld (vrijdag tot 20:00 uur) is de volgende werkdag of zaterdag in huis. Er worden geen pakketjes op zondag bezorgd. Wij, maar ook onze bezorgers, streven ernaar je pakket volgens deze afspraak te leveren. Mocht dat onverhoopt niet lukken, word je daarvan per e-mail op de hoogte gesteld door ons of de bezorgdienst. We raden je aan om de Track & Trace in de gaten te houden voor de actuele status van je bestelling. De Track & Trace vind je terug in je account, maar ook in de e-mail, wanneer het product is verzonden.

Let op:

  • Als je kiest voor levering bij een servicepunt, geldt: voor 20:00 besteld is de volgende werkdag geleverd bij het servicepunt.
  • Voor klanten uit België geldt: voor 20:00 besteld is de volgende werkdag in huis.

 

Bezorging

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 40 is de verzending binnen Nederland gratis. Is de orderwaarde lager, dan zijn de verzendkosten € 4,95.

Wij versturen ook naar landen als: België, Luxemburg en Duitsland. De verzendkosten voor deze landen zijn standaard € 9,00.

Bestelling wijzigen

Eenmaal geplaatst kan je je bestelling niet meer wijzigen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die nog wel annuleren, en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

Bestelling annuleren

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze collega’s bekijken dan of je bestelling al is verzonden of niet. Indien je bestelling al onderweg is, kunnen wij de annulering niet meer verwerken en kan je de bestelling volgens de normale procedure retourneren. Kan de bestelling nog geannuleerd worden, dan ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Adres wijzigen

Je kan je standaard bezorgadres aanpassen in je account onder het kopje 'Afleveradres'. 

Wil je het afleveradres wijzigen van een bestelling die je al hebt geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat onze collega’s kunnen uitzoeken of het nog mogelijk is om het bezorgadres te wijzigen.

Hoe plaats ik een bestelling? 

Je plaatst je bestelling simpelweg in 6 stappen:

  1. Selecteer je product(en) en klik op ‘in winkelwagen’.
  2. Bij het laatste items klik je op ‘naar winkelwagen’.
  3. Controleer de items in je winkelwagen. Als alles klopt, klik je op ‘bestelling afronden’.
  4. Kies 'inloggen of registreren' zodat je altijd inzage hebt in je bestellingen, of reken zonder account af.
  5. Vul alle nodige bezorg- en contactgegevens in. Nadat je betaling is geregeld, is de bestelling voldaan. 
  6. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Advies en hulp bij kiezen

We hebben meer dan 1500 artikelen in ons assortiment waarmee jij efficiënt, stijlvol en praktisch je huis kan inrichten. We kunnen ons dan ook goed voorstellen dat je niet weet waar je moet beginnen met zoeken. Het kan ook zijn dat je niet goed weet wáár in je huis je moet beginnen met opruimen. 

Je kan ons daarom bereiken voor persoonlijk advies over het opruimen van je huis. Mail ons het opruimprobleem waar jij tegenaan loopt (eventueel met foto's) naar [email protected]  en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!