Retourneren

Wil je iets retourneren? Bij So Clever kun je gratis retourneren. Zie hieronder onze retourvoorwaarden.

  • We hanteren een retourtermijn van 90 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle artikelen uit één bestelling hebt ontvangen. Wordt je bestelling dus in meerdere delen verzonden, dan gaat de retourtermijn in vanaf het moment dat je het laatste product in ontvangst hebt genomen. 
  • Producten kunnen alleen ongebruikt en in de originele productverpakking (indien inbegrepen) worden geretourneerd. Zonder de productverpakking of met een kapotte/gescheurde productverpakking kunnen we je retour niet accepteren.
  • Tweedekans en laatste kans producten kunnen niet geretourneerd worden.
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt bijvoorbeeld voor de wandlijst van Elfa die op maat wordt gezaagd voor de afmetingen van jouw deur.
  • Het retourpakket is goed verpakt in een passende doos met voldoende opvulmateriaal. Komen er producten beschadigd of gebroken bij ons aan, dan kunnen wij deze niet accepteren als retour. We zullen contact met je opnemen hierover. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van je pakket.

 

Retourneren van bestellingen op of na 6 oktober 2021

Wil je iets terugsturen en heb je een bestelling geplaatst op of na 6 oktober? Zorg dan dat het product ongebruikt en in de originele productverpakking zit. Je hoeft je retour niet in de So Clever doos te versturen, maar je kunt hiervoor ook een andere passende doos gebruiken. Meld de retour aan om het retourlabel te ontvangen.

Als je op bovenstaande link hebt geklikt, vul je het volgende in:

  1. Je postcode en je ordernummer (het ordernummer begint met OR, gevolgd door 5 cijfers).
  2. Selecteer de producten die je wilt retourneren.
  3. Kies een DHL pakketpunt in de buurt waar je je pakket wilt retourneren.
  4. Download je gratis retourzegel en print deze uit. 

Let op: Het retourlabel is 10 dagen geldig vanaf het moment dat je je retour hebt aangemeld. Is het je niet gelukt om je pakket binnen 5 dagen te versturen, neem dan contact op met onze klantenservice om een nieuw label te ontvangen.

 

Retourneren van bestellingen vóór 6 oktober 2021

Wil je iets terugsturen en heb je een bestelling geplaatst vóór 6 oktober? Zorg dan dat het product ongebruikt en in de originele productverpakking zit. Je hoeft je retour niet in de So Clever doos te versturen als deze te groot is, je kunt hiervoor ook een andere passende doos gebruiken. Meld de retour aan om het retourlabel te ontvangen.

Als je op bovenstaande link hebt geklikt, vul je het volgende in:

  1. Je postcode
  2. Je ordernummer (het ordernummer begint met OR, gevolgd door 5 cijfers) of traceercode van je ontvangen bestelling.
  3. Selecteer de producten die je wilt retourneren, en geef de reden voor retour aan. 
  4. Kies een DHL pakketpunt in de buurt waar je je pakket wilt retourneren.
  5. Download je gratis retourzegel en print deze uit. 

Let op: Het retourlabel is 5 dagen geldig vanaf het moment dat je je retour hebt aangemeld. Is het je niet gelukt om je pakket binnen 5 dagen te versturen, neem dan contact op met onze klantenservice om een nieuw label te ontvangen.

 

Terugbetaling

Een retourzending is doorgaans in 5-7 werkdagen verwerkt na ontvangst. Het kan daarna nog 2 werkdagen duren voordat je het betaalde bedrag weer terug hebt ontvangen, of je Klarna factuur wordt gesloten.

 

Producten ruilen

Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Als er producten niet naar wens zijn, kun je deze kosteloos naar ons retourneren, en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

 

Status van de retourzending

Met de Track & Trace-code kan je zien wanneer de retourzending door ons is ontvangen. Zodra deze is verwerkt, ontvang je een mail met hiervan de bevestiging.

 

Defect artikel

Heb je een defect artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van wat er defect is, zullen we samen met je kijken naar de meest geschikte oplossing: een nieuw artikel, onderdeel, of geld terug. 

Verkeerd artikel

Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan ook contact op met onze klantenservice. Wij sturen je het juiste product dan zo snel mogelijk toe, indien deze nog op voorraad is.