Verzenden

We snappen dat je je opbergproducten graag snel in huis hebt wanneer je eenmaal aan het opruimen geslagen bent.

Daarom hanteren we de vuistregel: op maandag t/m donderdag voor 23:59 uur besteld (vrijdag tot 20:00 uur) is de volgende werkdag of zaterdag in huis.
De levertijd staat ook altijd vermeld bij de status van een product. Mocht het ooit voorkomen dat de levertijd langer is dan normaal, bijvoorbeeld omdat het product tijdelijk is uitverkocht, dan kan je dat dus al zien voordat je bestelt. 

Let op:

  • Als je kiest voor levering bij een servicepunt, geldt: voor 20:00 besteld is de volgende werkdag geleverd bij het servicepunt.
  • Voor klanten uit België geldt: voor 20:00 besteld is de volgende werkdag in huis.

*De enige uitzondering hierop zijn de producten van het merk ELFA, hiervan is de standaard levertijd 10 werkdagen. Dit omdat de producten van dit merk tot in de detail gepersonaliseerd kunnen worden.

 

Kosten verzending

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 40 is de verzending binnen Nederland gratis. Is de orderwaarde lager, dan zijn de verzendkosten € 4,95.

Wij versturen ook naar landen als: België, Luxemburg en Duitsland. De verzendkosten voor deze landen zijn standaard €9.00.

 

Bestelling volgen zonder account (track en trace)

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, krijg je een bevestiging via de mail. In deze mail ontvang je de Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. De pakketten worden verstuurd via DHL.

Bestelling volgen mét account (track en trace)

Heb je een account aangemaakt tijdens het afrekenen, dan ontvang je naast een mail ook de Track en Trace code in je persoonlijke account. De bestelling die je hebt geplaatst word opgenomen onder het kopje 'Mijn bestellingen', hierin staat de status van je bestelling en de Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

 

Bestelling incompleet geleverd

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, en dat het missende product nog komt. Is dit niet het geval, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.