Verzenden

We snappen dat je je opbergproducten graag snel in huis hebt wanneer je eenmaal aan het opruimen geslagen bent. Daarom gaan we direct aan de slag wanneer je besteld hebt. In Nederland en België hanteren we snelle levertijden. Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.

Levertijd & verzendkosten Nederland

Op maandag t/m donderdag voor 23:59 uur besteld (vrijdag tot 20:00 uur) is de volgende werkdag of zaterdag in huis. 
De levertijd staat ook altijd vermeld bij de status van een product. Mocht het ooit voorkomen dat de levertijd langer is dan normaal, bijvoorbeeld omdat het product tijdelijk is uitverkocht, dan kan je dat dus al zien voordat je besteld. 

Besteld op:

Bezorgd op:

Maandag vóór 23:59 uur

Dinsdag

Dinsdag vóór 23:59 uur

Woensdag

Woensdag vóór 23:59 uur

Donderdag

Donderdag vóór 23:59 uur

Vrijdag

Vrijdag vóór 20:00 uur

Zaterdag

Zaterdag

Maandag

Zondag vóór 23:59 uur

Maandag


Let op:
Als je kiest voor levering bij een servicepunt, geldt: voor 17:00 besteld is de volgende werkdag geleverd bij het servicepunt.

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 40 is de verzending binnen Nederland gratis. Is de orderwaarde lager, dan zijn de verzendkosten € 4,95.

 

Levertijd & verzendkosten België

Op maandag t/m vrijdag voor 20:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.  

Besteld op:

Bezorgd op:

Maandag vóór 20:00 uur

Dinsdag

Dinsdag vóór 20:00 uur

Woensdag

Woensdag vóór 20:00 uur

Donderdag

Donderdag vóór 20:00 uur

Vrijdag

Vrijdag vóór 20:00 uur

Maandag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

 
Let op: Als je kiest voor levering bij een servicepunt, geldt: voor 20:00 besteld is de volgende werkdag geleverd bij het servicepunt. 

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 99 is de verzending naar België gratis. Is de orderwaarde lager, dan zijn de verzendkosten € 7,95.

 

Verzending buitenland

Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.

 

Bestelling volgen zonder account (track en trace)

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, krijg je een bevestiging via de mail. In deze mail ontvang je de Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. De pakketten worden verstuurd via DHL.

Bestelling volgen mét account (track en trace)

Heb je een account aangemaakt tijdens het afrekenen, dan ontvang je naast een mail ook de Track en Trace code in je persoonlijke account. De bestelling die je hebt geplaatst word opgenomen onder het kopje 'Mijn bestellingen', hierin staat de status van je bestelling en de Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Bestelling incompleet geleverd

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, en dat het missende product nog komt. Is dit niet het geval, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.