Betrouwbare levering uit eigen voorraad door DHL

Voor 23:00 besteld, morgen in huis*

Gratis retourneren binnen 90 dagen

Summer Sale! Zomerse deals tot wel 50% korting – Wees er snel bij!

Bestellen en betalen

Alles over bestellen en betalen, met antwoorden op de meest gestelde vragen.

Bestelling plaatsen & wijzigen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  1. Kies je product en selecteer eventueel de gewenste variant (zoals maat of kleur).
  2. Klik op ‘In winkelwagen’ en ga vervolgens naar je winkelwagen via het icoontje rechtsboven.
  3. Klik op 'Bestellen' om naar jouw volledige winkelwagen te gaan
  4. Controleer je bestelling en klik op ‘Ga naar betalen’.
  5. Kies of je wilt inloggen op je account, een nieuw account aanmaken, of verdergaan als gast.
  6. Vul je gegevens in, kies een verzendmethode en selecteer je gewenste betaalmethode.
  7. Rond je bestelling af door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken.

Na afronding ontvang je direct een bevestiging per e-mail met je ordernummer.

Ben je een zakelijke klant? Vul dan de bedrijfsnaam in tijdens het invullen van je gegevens. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Eenmaal geplaatst kan je je bestelling niet meer wijzigen. Als je bestelling nog niet is ingepakt door ons magazijn, kan deze in sommige gevallen nog geannuleerd worden. Je kunt hiervoor het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen.

Indien je bestelling al onderweg is, kunnen wij de annulering niet meer verwerken en kan je de bestelling volgens de normale procedure retourneren

Ik heb per ongeluk twee bestellingen geplaatst, maar ik heb er één betaald. Wat nu?

Als je hebt geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar je hebt de betaling niet afgerond, wordt deze bestelling automatisch geannuleerd binnen een werkdag. Mocht je een betaalherinnering ontvangen voor een bestelling waarbij je de betaling niet hebt afgerond, kun je deze dus negeren. Je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met onze klantenservice. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?

Als je voor je bestelling hebt betaald, maar geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan verder voor je uit wat er aan de hand is met je bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst als gast, maar wil graag alsnog een account aanmaken.

dat kan! Je kunt op elk moment een account aanmaken via het ‘Account’ icoontje rechtsboven op onze website. Klik vervolgens op ‘Account aanmaken’ en gebruik hetzelfde e-mailadres als bij je bestelling.

Let op: je eerdere bestelling wordt niet automatisch zichtbaar in je account. Heb je graag dat we deze koppelen? Neem dan even contact met ons op – we helpen je graag verder.

Betalen & Kortingscodes

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
  • Klarna: achteraf betalen
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • Bancontact
  • So Clever giftcard

In samenwerking met Shopify Payments zorgen wij voor een veilige betaalomgeving op onze website. Wanneer je je bestelling wilt afrekenen, word je automatisch doorgestuurd naar deze online betaalomgeving. Shopify Payments voldoet aan alle beveiligingseisen zodat jouw betaling goed verloopt. Vervolgens kan je kiezen uit de onderstaande betaalmethoden. Voor meer informatie, neem een kijkje op de website van Shopify. Dit zijn de echte kenners op dit gebied.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Als er een kortingscode beschikbaar is, communiceren wij dit via onze website, socialmediakanalen of nieuwsbrief. We vermelden hierbij altijd de voorwaarden en de geldigheidsduur van de kortingscode.

Werkt je kortingscode niet? Dan kan het zijn dat deze niet meer geldig is of niet van toepassing is op de producten in je winkelwagen. Ook giftcards kunnen in het kortingscodeveld worden ingevoerd.

Werkt jouw code naar verwachting wél, maar wordt deze toch niet toegepast? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe verzilver ik een kortingscode of giftcard?

Je kunt je kortingscode eenvoudig verzilveren tijdens het afrekenen.

  1. Klik op ‘In winkelwagen’ en ga vervolgens naar je winkelwagen via het icoontje rechtsboven.
  2. Klik op 'Bestellen' om naar jouw volledige winkelwagen te gaan
  3. In het afrekenscherm zie je een veld met ‘Kortingscode’ of ‘Giftcard of kortingscode toepassen’.
  4. Vul hier je code in en klik op ‘Toepassen’.

De korting wordt direct verrekend met het totaalbedrag. Let op: per bestelling kan meestal maar één kortingscode worden gebruikt.

Ik heb een betaalsherrinering ontvangen, maar ik heb mijn bestelling via Klarna geplaatst. Wat nu?

Je bestelling is pas afgerond als je je bestelling via Klarna hebt bevestigd. Als je van ons een betaalherinnering per mail ontvangt, betekent dit dat de bevestiging bij Klarna is mislukt. We raden je in dit geval aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice

Account & Gegevens

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt eenvoudig een account aanmaken door rechtsboven op onze website op het Account icoontje te klikken en vervolgens te kiezen voor ‘Account aanmaken’. Vul je naam, e-mailadres en een wachtwoord in. Zodra je registratie is voltooid, kun je jouw bestellingen volgen, eerdere aankopen bekijken en sneller afrekenen bij toekomstige bestellingen.

Ik heb een bestelling geplaatst als gast, maar wil graag alsnog een account aanmaken.

Je kunt altijd een account aanmaken met hetzelfde e-mailadres. Je eerdere bestelling is niet automatisch zichtbaar in je account, maar toekomstige bestellingen worden wel gekoppeld zodra je bent ingelogd. Wil je dat we je eerdere bestelling koppelen aan je account? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Kan ik het adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Als jouw bestelling nog niet is ingepakt, kan het adres nog worden gewijzigd. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging in het adres niet meer mogelijk. Wel kun je in sommige gevallen via de traceercode ervoor kiezen om het pakket te laten leveren bij een pakketpunt. 



Andere vragen of hulp nodig?

Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden in onze FAQ, neem dan contact met ons op via e-mail door onderstaand formulier in te vullen.

Direct hulp nodig?

  • Neem telefonisch contact op

    +31 (0)850483757

    Telefonische bereikbaarheid: ma t/m do 09:00 - 13:00 uur