Betrouwbare levering uit eigen voorraad door DHL

Voor 23:00 besteld, morgen in huis*

Gratis retourneren binnen 90 dagen

Summer Sale! Zomerse deals tot wel 50% korting – Wees er snel bij!

Bezorging

Alles over bezorging, met antwoorden op de meest gestelde vragen.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de traceercode van je pakket. Als je bestelling in meerdere pakketten is verstuurd, ontvang je meerdere mails met een traceercode. Via de traceercode kun je inzien waar je pakket zich bevindt. 

Ik heb een traceercode ontvangen, maar deze geeft geen status aan. 

Als je een traceercode hebt ontvangen waar geen status zichtbaar is binnen een dag nadat je deze hebt ontvangen, dan heeft je pakket helaas een vertraging opgelopen bij de bezorgdienst. Als je pakket na 24-48 uur nadat je de traceercode hebt ontvangen nog geen status laat zien, neem dan contact met ons op.

Mijn pakket heeft als status 'bezorgd', maar ik heb niks ontvangen.

Als je pakket de status 'bezorgd' heeft op de traceercode, maar je hebt niks ontvangen, zou het kunnen gaan om een scanfout. In de meeste gevallen wordt je pakket dan alsnog dezelfde of de volgende dag bezorgd. Ook zou het pakket per ongeluk bij de buren bezorgd kunnen zijn. 

Graag vragen we je om navraag te doen bij de buren, en een dag te wachten voordat je contact met ons opneemt. Als je het pakket na 24 uur na de laatste status op de traceercode nog niet in handen hebt, neem dan contact met ons op. 

Er is iets mis met mijn bestelde product(en).

Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, vul dan het contactformulier onder op de pagina in. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bezorgen is gratis in Nederland en België boven de €59. Wanneer de orderwaarde lager is dan €59, betaal je €5,99 verzendkosten in Nederland en €6,99 in België.

Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL of DHL afhaalpunt. Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor het gewenste afhaalpunt. Hierbij zullen ook verzendkosten worden berekend bij een orderwaarde onder de €59.

Wat is jullie levertijd?

In Nederland en België geldt op maandag t/m vrijdag voor 23:00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis. Voor zaterdag en zondag geldt voor zondag 21:00 uur besteld, is volgende werkdag (maandag) in huis. De levertijd van de producten staat tevens ook vermeld op de productpagina. 

Zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een mail met de traceercode. Hiermee kun je je pakket volgen, en inzien in welk tijdvak je pakket wordt bezorgd.

Kan ik een andere bezorgdatum kiezen?

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om zelf een specifieke bezorgdatum te kiezen tijdens het afrekenen.

Heb je een voorkeur of dringend verzoek? Neem dan gerust contact met ons op vóórdat je bestelt. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden om je bestelling op een gewenst moment te laten bezorgen.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Wij versturen ook naar andere Europese landen, de verzendkosten hiervan kun je zien op de afrekenpagina.



Andere vragen of hulp nodig?

Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden in onze FAQ, neem dan contact met ons op via e-mail door onderstaand formulier in te vullen.

Direct hulp nodig?

  • Neem telefonisch contact op

    +31 (0)850483757

    Telefonische bereikbaarheid: ma t/m do 09:00 - 13:00 uur