Veelgestelde vragen
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een mail met de traceercode van je pakket. Als je bestelling in meerdere pakketten is verstuurd, ontvang je meerdere mails met een traceercode. Via de traceercode kun je inzien waar je pakket zich bevindt.
Er is iets mis met mijn bestelde product(en).
Er is iets mis met mijn bestelde product(en).
Als er iets mis is met je bestelling, zoals een defect, verkeerd of missend product, vul dan het contactformulier onder aan de pagina in. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!
Hoe meld ik een retour aan?
Hoe meld ik een retour aan?
Bij So Clever kun je gratis retourneren binnen 90 dagen. Klik hier om je retour aan te melden.
Stap 1. Vul je ordernummer en postcode in
Stap 2. Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van retour.
Stap 3. Download het retourlabel en print deze uit. Het label is 10 dagen geldig.
Let op: Je kunt zelf maar één retourlabel genereren. Als jouw retourproducten niet in één doos passen, neem dan contact op via het contactformulier om een tweede retourlabel aan te vragen. Deze sturen we dan binnen een werkdag naar je toe.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
- We hanteren een retourtermijn van 90 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle artikelen uit één bestelling hebt ontvangen.
- Producten kunnen alleen ongebruikt en in de originele productverpakking (indien inbegrepen) worden geretourneerd. Zonder de productverpakking of met een kapotte/gescheurde productverpakking kunnen we je retour niet accepteren.
- Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt bijvoorbeeld voor de wandlijst van Elfa die op maat wordt gezaagd voor de afmetingen van jouw deur.
- Het retourpakket is goed verpakt in een passende doos met voldoende opvulmateriaal.
- Binnen 1 - 14 dagen na ontvangst van je retour krijg je het betaalde bedrag terug op dezelfde manier als waarop er voor de bestelling is betaald.
Let op: indien je een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op via ons contactformulier onder aan de pagina.
Een product dat ik wil bestellen is niet op voorraad, wat nu?
Een product dat ik wil bestellen is niet op voorraad, wat nu?
Als een product is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten op de productpagina. Je ontvangt automatisch een e-mail zodra het product weer op voorraad is. Over het algemeen zijn producten binnen 1-3 weken weer terug op voorraad.